xdla

La XDLA acusa a Javier Fernández de vetar l'asturianu dientro del proyectu de llei de llingües qu'impulsa'l PSOE

Feb
16

Depués de qu'Asturies participara nun alcuentru estatal pa ellaborar una llei de llingües, agora los socialistes rexistren una propuesta de llei que veta l'usu del nuestru idioma.

El PSOE solicita que'l vascu, gallegu y catalán tean presentes nos DNI, pero n'Asturies los documentos oficiales nun cumplen nin cola llexislación toponímica vixente.

Posted By xdla lleer más

EL TOPU FARTÓN 2016

Set
02

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, Xega y SOS Racismu ponemos a lo llargo de toles Fiestes de San Mateo, n'Uviéu, el yá míticu chiringuitu, EL TOPU FARTÓN.

Posted By xdla lleer más
Posted By xdla lleer más

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana critica la falta de concreción de la Sra. Conseyera d'Educación, Cultura y Deporte

Xnt
23

Esti martes pasáu, la conseyera Ana González, adelantó lo que van ser les sos llinies polítiques d'actuación no que queda de llexislatura. Y, no referente a la política llingüística y enseñanza, dependiente del so departamentu, nun pudieron ser más inconcretes les sos afirmaciones.

 

Posted By Pepa lleer más

Discursu manifestación mayu 2012

Xun
09

Pa toa esa xente que piensa que, porque lleven años y años inorándonos, mintiéndonos y estafándonos, vamos danos. Pa toa esa xente que cree que va doblanos una clas política y una élite burocrática y económica mediocre y incompetente. Pa toa esa xente hai que manda-yos un mensaxe bien claru: la reivindicación permanente va ser la respuesta.

Posted By xdla lleer más

Artículu de la XDLA del Día de les Lletres

Xun
09

Esti Día de les Lletres del 2012 vamos volver a reivindicar nes cais l'estatus d'oficialidá pa la llingua asturiana y el desarrollu d'una política llingüística amañosa que faiga posible que l'idioma sobreviva pa les xeneraciones futures. Nos tiempos dificiles ye cuando más hai qu'amosar el compromisu y la ilusión con un proyectu que nos va definir siempre como comunidá.

Posted By xdla lleer más
Subscribe to RSS - xdla