Los conceyos asturianos tán aprobando mociones a favor de la manifestación pola oficialidá

El 21 d'abril que vien, les cais d'Uviéu van ser testigos d'una manifestación masiva a favor de la oficialidá de la llingua asturiana y del gallego-asturianu qu'entama la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana. Mentanto, la convocatoria, que va salir a les 12.00 hores de la Estación del Norte d'Uviéu, va sumando apoyos nuevos cada día.

 

De momentu, la manifestación yá cuenta col apoyu públicu de los sindicatos USO y CC. OO., que se difundió peles redes sociales con una semeya de los sos líderes teniendo pelos carteles de la convocatoria. Nos díes vinientes van dir dándose a conocer pel mesmu mediu los apoyos d'otros sindicatos asturianos. Amás, los plenos de los Conceyos de Noreña, L.lena y Carreño aprobaron mociones d'apoyu a la manifestación y cúntase con que más conceyos que celebren plenu díes enantes de la marcha saquen alantre midíes asemeyaes.
 
Eses mociones súmense a les mociones a favor de la oficialidá que yá s'aprobaron nestos meses en conceyos que representen el 75 % de la población d'Asturies: Mieres, Xixón, Uviéu, Avilés, Noreña, Ḷḷena, Castrillón, Llaviana, Villaviciosa, Grau y Corvera.

 

Otra manera, la Xunta pola Defensa de la Llingua va siguir entamando reuniones con asociaciones y entidaes pa poder axuntar al mayor númberu de sectores sociales a la manifestación pola oficialidá. Amás, van ponese en marcha campañes de difusión, la presentación de cantares pa promocionar la convocatoria y una importante campaña publicitaria na radio y n'autobuses urbanos.