llei

RTPA, instrumentu d'una FSA vieya pa incumplir una llei d'usu que yá nun val

Mayu
23
rtpa

RTPA sigue dando'l llombu a la sociedá asturiana con una programación marcada polos prexuicios ideolóxicos de la so dirección y del conseyeru de Presidencia del Gobiernu d'Asturies, Guillermo Martínez, del que depende RTPA. La televisión pública sigue marxinando los conteníos nel nuestru idioma, l'usu de la toponimia oficial y tratando al nuestru patrimoniu llingüísticu -nos más de los programes-, como una caxigalina que namás val pa facer chancia y pa los conteníos más d'andar per casa. Ye una situación qu'incumple sistemáticamente la Llei d'Usu, a la qu'agora dalgunos tanto s'agarren.

Posted By xdla lleer más

Llei d'Usu: 20 años d'una llei incumplida y escosada

Mar
19
short

El 23 de marzu van cumplise 20 años de l'aprobación pola Xunta Xeneral de la Llei d'Usu y Promoción del Asturianu. Sicasí, dende la Xunta pola Defensa de la Llingua (XDLA) pensamos que nun ye tiempu de celebrar y falar de les bondaes d'esta norma de tenese desarrolláu, cosa que los socesivos gobiernos socialistes nun quixeron facer. Pensamos que ye tiempu de falar a les clares y dicir qu'esta norma ta escosada; qu'en dos décades demostróse a les clares qu'ensin oficialidá nun hai llei que-y valga al asturianu.

Posted By xdla lleer más

PSOE y PP funden la RTPA

Xnt
16
100ast

PSOE y PP alcuerden una llei nueva pa la RTPA antidemocrática y privatizadora que sigue marxinando sangrinamente al asturianu y que fundirá l'Ente definitivamente na precariedá llaboral, el clientelismu y la manipulación política.

Posted By xdla lleer más

La XDLA pide al Gobiernu d’Asturies visibilidá pal llibru n'asturianu

Mayu
02
llibros

L’Alministración autonómica ultima una propuesta de Llei de Biblioteques pa fomentar la llectura y articular la rede pública de biblioteques.
El Gobiernu d’Asturies ta preparando una Llei de Biblioteques, norma que quier fomentar la llectura y definir el sistema bibliotecariu d'Asturies. Ye de reseñar que l’añu pasáu más de tres millones d’usuarios pasaron per estos equipamientos culturales. Por eso, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) esixe a l’Alministración pública que tenga en cuenta que n'Asturies existe una realidá llingüística propia con una lliteratura importante, polo que la Llei de Biblioteques nueva tien que ser fundamental pa visibilizala.

Posted By xdla lleer más
Subscribe to RSS - llei